PostgreSQL vs. MySQL

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Září 22 15:07:22 CEST 1999

On Wed, 22 Sep 1999, Honza Pazdziora wrote:

> A kolik joinu (outer joinu) mate v jednom tom dotazu? Zalezi na tom,
> co je Vase typicka aplikace, ale obecne je mnohem castejsi chodit
> primo pres klice nez pres jejich podcasti likem.

Me nejde o nejakou typickou aplikaci, ale o to udelam-li SELECT tak kde
dostanu (pri stejnych datech a stejnem dotazu na stejnem pocitaci) drive
odpoved. A take co udelat za options aby ta odpoved byla co nejrychleji.

(V tom jaky SQL server pouzit ve sve aplikaci mam jasno a jak provazat
tabulky tez :-))
	Proste chci vedet co je pravdy na tom co tu jiz nekolikrat zaznelo:
"PostgreSQL je pomala potvora.." a rad bych mel v rukou nejaka data a ne
emoce..
							Zakkr