PostgreSQL vs. MySQL

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Čtvrtek Září 23 08:13:09 CEST 1999

Kdyz uz testy, tak by stalo za to se podivat na www.tpc.org
Tohle sdruzeni definovalo sadu testu a nektere jsou urceny pro testovani
rychlosti zpracovani dotazu. Jde o dotazy "ad hoc" i testy s pevne
stanovenymi dotazy, kde muze byt db stroj optimalizovan na jejich
vyhodnoceni.
Uz jen jako predloha pro ten model a pripadne dotazy

Radim