PostgreSQL vs. MySQL

Jaromir Koutek miri na punknet.cz
Pátek Září 24 00:21:10 CEST 1999

Viz Ondra. To bylo jenom kvuli neznalosti Sybase & @@identity.

>         select count(*) from tabulka
>
> bez jakohokoli where. Ja si teda nepamatuju, ze bych to nekde
> produkcne pouzil. Tohle delam pri vyvoji, kdyz se chci v dbish
> podivat, co v te tabulce je, ale ne pri provozu.

BTW select count(*) from tabulka where multi_id = xxx je v MySQL taky rychly,
pokud je na multi_id index. Coz se pouziva docela casto.

> Trosku mimo mi v tom clanku prijdou taky ty udavane velikosti programu
> v pameti -- velke casti toho jsou samozrejme sdilene, cili pokud to
> bylo brano z topu nebo tak, tak to neni realny ukazatel.

To byla jenom takova ukazka, ze ani jeden SQL server se nedokazal vyuzit
dostupnout pamet. Uznavam, ze je tam chyba - MySQL nezabiralo 3x9MB pameti, ale
pravdepodobne jenom 9MB (bezi multithreadove).

--
Jaromir Koutek                            miri na punknet.cz