Cestina v PostgreSQL

Radek Kanovsky radekk na uh.cz
Čtvrtek Září 30 15:07:33 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Zakkr wrote:

>  Trideni jsem nezkousel, ale interne PostgreSQL, pokud jsou nastavene tak s
> locales pracuje. Dopisoval jsem si tam nejake funkce a triggery a vse co
> vola (napr. ctype) libc tak pouziva locales.

Po upgrade systemu a mensich zmenach mne to prave ted zacalo fungovat.
Ale kde byla chyba nevim.

Postgres spoustim pres skript  runpostgres, ktery vypada takto:

#!/bin/bash
export LC_COLLATE=cs_CZ
export PGDATA=/var/postgres
export PGLIB=/usr/local/postgres/lib
/usr/local/postgres/bin/postmaster -S -B 512 -D /var/postgres

V /etc/init.d/postgres je potom:

su - postgres -c /usr/local/postgres/bin/runpostgres

Nic dalsiho neni nastaveno. Na pocitaci jsou nainstalovany
libc6 2.1.2 a odpovidajici locales 2.1.2. System je Debian
unstable 2.2.

Zdravi

Radek Kanovsky, rk na uh.cz