OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Ladislav Dobias L.Dobias na sh.cvut.cz
Sobota Duben 1 00:09:25 CEST 2000

>  Asi ne. Ja mel na myslel neco kde ten aplikacni server je nezavisly na
> zpusobu zobrazeni. Tedy muzete napsat frontend v KDE/Gnome/HTML. Je to jen
> veci klienta. Jak ctu tak Zope je web-application server :-(

Tak co takhle zkusit (plne objektove orientovny) jazyk
Smalltalk. Ja do nej teda vubec nevidim, ale znamy ho
strasne chvali... ;-)

A videl jsem ukazku, ze je mu celkem jedno, jaky ma
komunikacni interface, napr. pomoci grafickych knihoven, ci
HTML formularu.

Je to snad i se zdrojakem, ale nevim, jakou to ma podporu
databazovych SQL serveru :-(

Vice viz napr. http://omega.pef.czu.cz/pef/ki/oo/

(ale to je asi hodne OT :-)

Zdravi