MYSQL BUG ?

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Duben 3 12:59:52 CEST 2000

Za ten casovy skluz se omlouvam, doufam, ze ted uz to bude lepsi ...
Nicmene, cekal bych nejake navrhy, ne jen skeptickou odpoved - lze tedy pro ten text
pouzit neco jineho nez varchar abych dosahl zamysleneho vysledku (myslim orezani mezer
pri ulozeni) ? A nelze alespon pretypovat varchar sloupec na BINARY pred jeho
vyhodnocenim v SQL dotazu (nemam na mysli alter table ...) ? (z nekterych predchozim
mailu v konferenci jsem pochopil, ze snad i ano - jen se mi to nejak nepodarilo
aplikovat :((( ).

Diky moc.
S pozdravem                David Janko.