oracle a ocommon'. (Operation not permitted.)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Úterý Duben 4 08:43:37 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>       pri instalaci Oracle jsem zrejme neco opemenul a
> zda se, ze to opomijim stale dokolka. Zde je hlaska orainst:
>
>   A permission denied error occurred while trying to make the
> directory '/oracle/product/8.0.5/ocommon'. (Operation not
> permitted.) Would you like to retry the operation, ignore the error,
> or allow the error to be processed by the Installer?

Ja jsem se s prakticky stejnym problemem setkal pri instalaci WEBDB. A vubec to
nemelo nic spolecneho s pravy. Instalacni program ten adresar skutecne udelal (se
spravnymi pravy), ale nejak se mu to nelibilo. Nejsem si ted uplne presne jist, co mi
skutecne pomohlo (tech problemu jsem mel vic), ale zkuste si overit, zda mate spravne
nastavene promenne ORACLE_BASE a ORACLE_HOME a NEMATE zadne nastaveni tykajici se
jazyka (ORA_NLS33 - ta, mimochodem, ukazuje do ocommon, NLS_LANG apod.). Pak tu
instalaci zkuste znovu...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz