MySQL Win32 -> Linux

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Sobota Duben 15 16:30:45 CEST 2000

On 4/10/00, 1:33:29 PM, "Viktor Langer" <vlanger na sigmahra.cz> wrote
regarding MySQL Win32 -> Linux:

> Vytvoril jsem si zakladni cast prezentace
> vcetne par dat v databazi - vse chodilo OK (samozrejme po nekolika
tydnech).
> Lec ted jsem konecne dostal cilovou masinu s nainstalovanym Linuxem
vcetne
> vseho ostatniho a s udivem (hodnym naivite mne vlastni) jsem zjistil,
ze
> nelze databazi mnou vytvorenou pod win32 jenom FTPckem pretahnout do
MySQL
> pod Linuxem.

[...]

> Delam neco blbe, nebo je blbost chtit od databaze prenositelnost
datovych
> souboru mezi OS?

Podivejte se do dokumentace na "mysql table types" na adrese
http://web.mysql.com/Manual_chapter/manual_Table_types.html#Table_typ
es

Dozvite se, ze ISAM format (pouzivany v MySQL 3.22.x a nizsich)
neni nezavisly na platforme. Takze musite data prenaset
v textove podobe - to jednoduse udelate prikazy mysqldump
a mysql pripadne mysqlimport.

Mysqldump vam data vysype do posloupnosti SQL prikazu,
kterymi tabulku muzete zpetne naplnit pouzitim radkoveho
klienta mysql, pokud mysqldump pouzijete s prepinacem "-T",
dostanete textovy soubor, kterym databazi naplnite pomoci
programu mysqlimport.

Pokud byste pouzival verzi 3.23, ta pouziva format MyISAM,
ktery je nezavisly na platforme.

  Pavel