MySQL - zrychleni

Petr Kolar admin na motorpisek.cz
Pondělí Duben 17 12:08:10 CEST 2000

Vyraz: "vrazit selecty do explainu" mi moc nerika :) nemohl by ste mi vic
nakopnout...
-----
Uvadim priklad nejcastejsiho query:
SELECT znacka, count(znacka) FROM inz_osobni WHERE (typ_inzeratu='Prodám')
GROUP BY znacka
-----
a pak jenom taham vysledne radky... Kdyby ste mi poslal priklad vytvoreni
indexoveho souboru byl bych Vam velice vdecny (jak rikam, databaze nejsou
moje silna stranka)... :)

--
Petr Kolar
iWEB Studio