MySQL - zrychleni

Petr Kolar admin na motorpisek.cz
Pondělí Duben 17 14:23:20 CEST 2000

Opravdu chci ziskat pouze znacku a pocet poli odpovidajici dane znacce...
(SELECT znacka, count(znacka) FROM inz_osobni WHERE (typ_inzeratu='Prodám')
GROUP BY znacka)
- jak to je v praxi muzete videt na www.interauto.cz

PS: Je normalni, ze po provedeni prikazu:
CREATE INDEX inz_osobni_typ_inzeratu_idx ON inz_osobni(znacka)
mi dany index nevipise v seznamu? Mam tam pouze PRIMARY_KEY na
cislo_inzeratu...

--
Petr Kolar
iWEB Studio