Databaze a licence

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Duben 17 14:08:39 CEST 2000

On Po, 17 duben 2000, you wrote:

> Udesna predstava. Takze si poridim PII/266, a az budu mit hooodne
> penez, vymenim ho na desce za PIII/500 ....
> A jakpak to asi ten Oracle pozna :-)

Oracle jako software asi nijak, ale pokud je ta licence
platna pak jste se prave promenil v softweroveho
pirata coz je dosti nemile a nezadouci :-(

Dalsi vec je, ze vykon je definovan taktem CPU
tj. ve skutecnosti muzete mit dva pocitace
(Oracle rozlisuje RISC a CISC platformu, za
RISC chce 1.5 x vic nez za CPU na stejne
frekvenci v pripade architektury CISC)
s CPU na stejne frekvenci a o pomerne jinem vykon
(v radech %).

Prijde mi to vsak jakoby na pumpach chteli jinou
cestou za benzin pokud je to to Skodovka
nebo Porshe. Clovek si pak musi polozit otazku:
je to vubec mozne? (takto delat)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr