IB 6.0 a jeho konzole

Tomas Bazinek tomas.bazinek na sasprg.cz
Úterý Srpen 15 09:39:15 CEST 2000

"Radek Skokan" <skokan na lanprojekt.cz> wrote
> Dobry den,
> zkousel jsem InterBase 6, ale pri pokusu ovladat ho z IBConsole
> (windowsovsky program) to hazi chyby "Unexpected Output buffer value". V
> interbasovskem archivu jsem nasel, ze je to zpusobeno chybami v IBX
(zrejme
> kompotenty pro Delphi a C builder), ktere jeste pouzivaji kod se
zaclenenou
> licencni ochranou, zatimco na serveru uz neni a doporucili pouzit
IBConsole
> verze 309, ale to je prave ta dodavana s releasnutou verzi a ta mi
> nefunguje. Nemate s tim nekdo zkusenosti?
>
> Diky
> Radek
Na strankach Interbase Q&A -
http://www.interbase.com/open/research/ibconsole_issues.html - doporucujou
nahrat verzi 308 -
ftp://ftp.interbase.com/pub/products/release/Windows/ibconsole_build308.zip.
Sice na jinou chybu, ale u  me to pomohlo.

Nebo zkuste jinou konzoli.

Tomas Bazinek