BLOB v mySQL 3.22.xx

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Srpen 16 09:44:13 CEST 2000

DDV,
 okolnostmi jsem donucen zkoumat vyhody/nevyhody ulozeni velkych dat v
BLOBu, ovsem nepodarilo se mi vymyslet rozumny zpusob, kterak tato data
nacpat do tabulky. Dokumentace pravi cosi o tom, ze je pri insertu je nutno
nahradit nektere znaky jejich ESC sekvencemi (logicke), dokonce se zminuje o
funkci LOAD_FILE("") (ovsem s poznamkou ze od verze 3.23). To vazne mySQL
3.22.xx NEMA jiny zpusob vkladani blobu nez pomoci dlouhatanskeho stringu?
(Pochybuji, ze by delka dotazu nebyla shora omezena, takze to MUSI jit nejak
jinak . Jenze jak?)
---
Zdenek Mazanec