Oracle & cizi klice

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Srpen 24 17:53:27 CEST 2000

Honza Pazdziora wrote:

> Udelejte v transakci delete a pokud selze s
>
>         ORA-02292: integrity constraint (schema.constraint_name) violated - child record found

Jenze takto to delat nechci, potrebuji pri vyberu z tabulky urcit, zda zaznam lze nebo nelze a
nabidnout uzivateli moznost jej smazat....
Mam totiz data z ruznych zdroju (stare db aplikace, textove soubory atd.) a toto vsechno se
nahrnulo do tabulky. Na nektere zaznamy jsou odkazy a nektere zaznamy jsou jen smeti. Uzivatele
si to vsak musi uklidit sami a zkouset jeden zaznam po druhem, zda jde smazat, mi prijde trochu
detinsky pristup. Navic ne vsechny se budou mazat...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz