Ma alter table vliv na rozrustani databaze?

Pavel Tyrner tyrner na czprima.cz
Pondělí Srpen 28 19:24:19 CEST 2000

No a proc to jednoduse nezkusite?
Vytvorte si tabulku s par datama a udelejte alter. Vysledek zjistite preci
hned.

P.T.
<roofer na post.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20000826182329Z3786959-8520+36096 na smtp2.post.cz...