MySQL a binarni data

Čtvrtek Prosinec 7 11:39:24 CET 2000

>         XML struktura <--> DB struktura (relacni model dat)
>
>  jinak to nema smysl. XML jen popisuje data - nic vic, je to tedy treba
> prevect do nejake "zive" podoby - napr. DB tabulek. Ostatne takove nastoje
> existuji.

	Ma i nema, mne jako uzivatele (resp. tvurce SQL dotazu) je uplne putna,
co si s tim XML DB stroj udela, hlavne kdyz budu moci delat 'temer' vse
co soucasny select (na data v XML) nad relacnim modelem, pokud takoveto
nastroje existuji, mohu se dozvedet o nich vice? (Neznam zadna URL s
relevantni tematikou)

>  naprosto souhlasim: http://mape.jcu.cz :-)

	Vyvoj bedlive sleduji...

>  DB je jen skladiste dat, ktere jde - je-li dobre navrzene - prohledavat
> apod. Dalsi veci je interface k tem datum ..XML...Corba...neco...?

	DB je sice jen skladiste, ale SQL je v podstate mnozina 3 jazyku... pro
definici dat, pro definici vazeb a pro dotazovani. V pripade, ze bude
transparentni uzivatel <-> XML <-> datastore je to plne OK, nevim o tom,
ze by to v soucasne dobe takto bylo - ale netusim nic o vyse zminovanych
nastrojich...

>  Me by zatim uplne stacilo pokud by zemrelo HTML a web (a spol.) bylo v
> XML, ktere by nejen specifikovalo jak bude vypadat page, ale co i *obsahuje*.
> To by se to pak prohledavalo.

	Takovych by nas asi bylo hodne.. kdo to ma z tech

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno