MySQL a binarni data

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 7 12:33:36 CET 2000

On 07/12/2000, Karel Zak wrote:

>  Prevedes ten buffer na neco "nezavadneho".

Jasne, to chapu. Jenom jsem tajne doufal, ze treba bude nejaka
(mozna nedokumentovana) funkce, ktera umozni vkladat takova data primo.
Ono by vubec nebylo od veci, kdyby existovalo neco jako:

typedef struct field_t {
	int		column_idx;
	char		*value;
	size_t		len;
	struct field_t	*next;
} FIELD_T;

typedef struct {
	int	type;
	FIELD_T	fields;
	/* nejake podminky */
} QUERY_T;

mysql_preparsed_query(QUERY_T *q)
{
	switch (q->type) {
		case Q_UPDATE:
			mysql_update_fields(...);
			break;
		case Q_INSERT:
			mysql_insert_record(...);
			break;
	}
}

To by se mi libilo :)

>  Chlape co se do toho PHP podivat:

To vis, lenost. Myslel jsem, ze mi reknes "hodi pred nuly backslashe a
MySQL pak vi, ze tahle nula neni konec stringu" a ja si reknu "aha, to
jsem nevedel, takze to muzu delat take tak"  :)

>  Coz? ... mam u tebe pivo - dalo mi to cca 2min hledani :-)

Sakrys, jedno pivo za dve minuty? To je asi tak 15 korun, takze si svuj
cas cenis zhruba na 450 Kc/hod. tebe bych chtel zamestnavat :)))
Ale dobre, az se nekde potkame, mas to pivo u me :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas