MySQL a binarni data

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 7 18:58:15 CET 2000

On 07/12/2000, Karel Zak wrote:

>    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 	neuveritelne!
>
>  [cut]

>  Hmmmm .. tak ja to pivo vracim :-(((
>
>  ..... kazdopadne, to ukazuje, ze puvodni tazatel se to toho manualu
> nepodival (!) - no ja se tam podival take az ted :-)))

Jsem totalni magor. Tu funkci samozrejme znam a casto ji pouzivam. Ale
ani ve snu me nenapadlo, ze resi problem nuly v retezci. Zkratka jsem si
myslel, ze mysql_query() bere jako parametr null-terminated string a ona
to neni pravda (alespon ne v tom ceckovem vyznamu).

Takze si sypu popel (a jine, horsi veci) na hlavu a omlouvam se :(

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas