MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 14 12:42:31 CEST 2000

> Velmi chvalyhodne. Ty naparsovana cache je IMO stejne zaklad.

 Tady zatim pujde o cache pro veci ulozene pod uzivatelem definovanym
klicem a to pro interni rozhrani na psani funkci nebo pro prikazy
PREPARE/EXECUTE. Existuje sice i uvaha cachovat vsechno co prijde do
serveru ale tam je treba tu naparsovanou strukturu nejak prepocitat na
nejaky klic pod ktery by se to ulozilo a to je zatim jen v uvahach..

> Mch., kdyz uz mas ty internals PostreSQLu nastudovane, da se udelat
> nasledujici?

 zatim jen kousek :-)

> [...]
> 		tmp_result_234234 cisly knih, tkere odpovidaji
> 	select * from knihy where id in ( select id from tmp_result_234234 )
> 	drop table tmp_result_234234
>
> ? Psal jsem fulltextove parsovatko MyConText v Perlu (nyni to
> adoptoval Thomas Mather a je to na CPANu jako DBIx::FullTextSearch),
> pak jsem to rozsiroval i na PostgreSQL. Pokud by slo udelat to, co
> popisuji nahore, tedy vzit select a misto funkce
>
> 	and contains(sloupec, 'hodnota') > 0
>
> tam dat
>
> 	and primarni_klic in ( select primarni_klic from
> 		pomocne_tabulka_mezitim_externim_procesem_naplnena )

 Tabulku uvnitr nejake funkce asi udelas, ale moc nechapu kdy ji chces
delat. Tedy to "mezitim" a neni mi jasne jak by se tato nova tabulka
(nazev) dostala k parseru. Protoze predtim nez se zacnou valat jakekoliv
funkce tak se to cele parsuje a optimalizuje a tam pochopitelne by uz ta
pomocna tabulka musela existovat. To bych videl jako schudnejsi na misto
subselectu tu funkci. Nebo to mit rozdelene na dva dotazy...

 Sorry, pokud jsem to uplne nepochopil :-)

 Snad jsem uplne mimo, ale myslim, ze nekdo ne nejakem fulltextu pro PG
dela.