hierarchie

Čtvrtek Červen 22 18:05:29 CEST 2000

On Thu, Jun 22, 2000 at 03:59:28PM +0200, Karel Zak wrote:

>  Asi zustanu u toho retezce '1.2.1' s pouzitim reg.vyrazu to take
> celkem selectuje co chci, mno pri update (ktery nebude casty) se to
> precisluje v pameti apache-PHP (at si uziji..).
>
>  Jeste se obcas dela ze se to cisluje:
>
> 	1000 zvirata
> 	   1200 pes
> 	      1201 hnedy
> 	      1202 zeleny
> 	   1300 papousek
> 	      1301 anduka
>
>  to take neni marne... where hierId > 1200 a jsou tu coklici...
> jen to chce mit pomnerne dobrou predstavu o strukture tech stromu. Coz

Nevim, jake je presne pouziti te veci, ale vzdycky kdyz jsem zabloudil
do teto oblasti, ze je potreba udelat si rekurzi, tak bylo
nejjednodussi udelat si to proceduralne bokem. Proste jednu uroven,
dalsi uroven, a tak, a v Perlu/PHP pospojovat. Zvlast pokud je to nad
MySQL, kde ten dotaz navic ci namin nic nestoji.

Hmmm. Dalsi moznost je mit vedle tabulku nadrazenych uzlu, tedy pro
dany uzel vsechny predchudce. Cili zaznamy

	1201	1200
	1201	1000
	1202	1200
	1202	1000
	1200	1000
	1301	1300
	1301	1000
	1300	1000

a treba tam mit jeste uroven (rozdil urovni).

Musi se to samozrejme udrzovat bokem, ale jak nekde vidim Apache+PHP,
tak tusim, ze tam bude nekolikaradove vice cteni nez modifikaci, takze
by to mohlo jit i na serverech, ktere nemaji triggery.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org