MSSQL nejlepsi

Pátek Červen 30 09:06:41 CEST 2000

On Fri, Jun 30, 2000 at 08:38:13AM +0200, Jan Serak wrote:

> Takze pro uklidneni: vykon Oracle pro takoveto benchmarky je vycten
> z hvezd a vezte, ze kdyby pro ten benchmark konfigurovali jednotlive
> databaze ti, kdo je opravdu dobre znaji, dosahli by zcela jinych vysledku.

No, mel jsem dojem, ze ten vysledek TPC registruje primo ten dodavatel
toho reseni. To znamena, ze pokud se nekomu podari toho vysledku
dosahnout, posle ho TPC, ti to zkontroluji a uvedou. Cili celkem verim
tomu, ze se MS podarilo rozchodit takovou konfiguraci, ze je
rychlejsi a levnejsi nez Oracle.

Na danem testu. Uz to nic moc nerika o tom, jestli se podobne pomery
podari normalnimu uzivateli na jeho aplikaci. A samozrejme ze stale
plati, ze typickymi uzivateli Oraclu jsou ti zbabelci, kteri si
nemohou dovolit o sva data prijit ;-)

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org