interMedia - III

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Březen 8 16:29:57 CET 2000

Tak jsem opet postoupil (dr0inst potreboval parametr pro nejake EIX
rozhrani, ktere nutne bylo potreba pro instalaci nejake libx pro ctx), ale
ted opet stojim na:

ORA-29855: error occurred in the execution of ODCIINDEXCREATE routine
ORA-20000: ConText error:
ORA-06520: PL/SQL: Error loading external library
ORA-06522: libx: cannot open shared object file: No such file or directory
ORA-06512: at "CTXSYS.DRUE", line 122
ORA-06512: at "CTXSYS.TEXTINDEXMETHODS", line 34
ORA-06512: at line 1

netusite nekdo, jakou externi knihovnu by to mohlo potrebovat ?

ldconfig -v mi sice na dvou oraclovych knihovnach hlasi podivnosti, ale
zatim jsem tomu neprikladal vyznam (can't read header from libnjni8.so,
libqsmashr.so).

--milan