Oracle trideni II

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pátek Březen 17 10:11:24 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> [...]
> # totiz nemohl dopadnout injektivne. Asi budu mit spatnou zpravu: jinak nez
> # znovuvytvorenim databaze to nepujde.
> #
>
> No ale data zmizet nemohla, kdyz je vidim:
>
> Ústav tělesné výchovy
>
> apod.
>
> Proste ta cestina tam je, ale neuzije se. Jak pohnu s NLS_* cestina zmizi.
>
> Napada me exp pod US7ASCII a imp pod EE8ISO8859P2, jestli to pomuze.
>
> Ale podle pokusu, ktere tu delam, stejne ta cestina pak zmizi. Tzn. asi
> skutecne bude nutne znovuvytvorit databazi.

To je fakt divny, ale ja mam EE8ISO8859P2 a nemam zadny problem. Skoro to
na me pusobi dojmem, ze kdyz ma databaze mensi pocet bitu pro jeden znak
nez session, tak se tahle cast NLS proste vypne.

> Jenze ja jsem chtel pouzit tu
> distribucni, protoze doma jsem to zkousel vytvorit a nepodarilo se mi to
> (mel jsem jen 128 MB pameti a to se mi oracle zhroutil).

Vytvoril jsem svoji vlastni databazi na stroji s 80MB RAM (+ 240MB swap)
a nemel jsem jediny problem.

						Jan Serak