instalace Oracle 8i - segfault, sigbus, ...

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Březen 20 08:19:55 CET 2000

Michal Safranek wrote:

> Dobry den,
> uz se tyden marne snazim nainstalovat Oracle 8i (presneji 815ship.tgz) ...
> Problem je v tom, ze pri kazdem spusteni OUI to sleti v jinem miste instalace
> a to bud na 'SegFault' nebo 'SigBus' ... naposledy se mi sice povedlo projit
> celym instalacnim procesem, ale na konci mi nahlasil, ze nemuze spustit
> dbagent. Pote, co jsem dotahl jeste 'rt' se dbagent rozbehl, ale zase pri
> tvorbe database skoncil s chybou (nevim to presne): Ora 01012 Not logged in.
> Uz z toho zacinam byt sileny ... myslel jsem si, ze je problem v jdk/jre
> [...]

Postupujte PRESNE podle pokynu v technet.oracle.com/tech/linux/htdocs/install.pdf
(doklikate se tam z titulni strany technetu, odkaz OTN archiv, clanek Oracle8i
Install FAQ for RedHat linux 6.1.
Ted se objevila i verze pro SuSe linux (ta je nova a je rovnou na titulni
strane).
ja to podle toho delal tez (na debianu) a funguje to.

Poznamku k tomu. Pri instalaci NEvytvarejte databazi. Po instalaci nejprve dejte
patch (je tez k dispozici na technetu) a teprve potom si spustte dbassist.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz