SQL versus vlastni reseni

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Březen 29 17:37:14 CEST 2000

> Web a HTML ma jednu obrovskou vyhodu -- definuje Vam jasny interface
> (HTTP a HTML), ktery s velkou pravdepodobnosti prezije vymeny OS
> a klientu a vseho, coz ty veci v C nikoli.

	Nechci Vam zasahovat do diskuse, take nejsem priznivce ASP, PHP a
podobych 'vymozenosti', ale jazyk C/C++ docela slusne preziva nejen HTML
(smer k XML, XLS...) ale i jine veci.

	Osobne se domnivam, ze je vzdy nutno oddelit formu od obsahu a to v ASP
ci v PHP nemate vubec sanci udelat, vse se placa dohromady, designer
stranky mixuje HTML s programatorem PHPckovych scriptu... to je skutecne
'vymozenost' hodna dnesni doby...

	K PHP mam jeste jednu vyhradu - zminovalo se tu DBI pro Perl aneb
univerzalni DB rozhranni, skutecne jsem se zdesil, kdyz jsem zjistil, ze
v PHP3 je pro kazdou SQL databazi jina skupina funkci, jinak se jmenuje,
ma jine parametry... - to PHPckari skutecne mysli vazne?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz