vybirani obrazku ze sybase (v php)

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Čtvrtek Březen 30 21:07:49 CEST 2000

On 3/30/00, 6:02:00 PM, adelton na informatics.muni.cz (Honza Pazdziora)
wrote regarding Re: vybirani obrazku ze sybase (v php):

> Jakou Sybase knihovnu pouzivate? Posledni CT-lib by mela LOBy (image,
> text) umet bez problemu, i kdyz jsem to osobne nezkousel?

Celou dobu co jsem psal ten post jsem si rikal "hlavne na konci
nezapomen zminit verze vseho moznyho" a nepomohlo to :)

Tedy jedna se o PHP-4.0RC1 zkompilovany jako staticky modul
v apache 1.3.12 s ct-lib z linuxovy sybase ase 11.0.3.3

 Pavel