Jaky SQL server (possibly flame) ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 2 13:17:26 CEST 2000

On Sun, 30 Apr 2000, Jan Serak wrote:

> Uz to tu jednou padlo. S Oracle8 prichazi nejen podpora Linuxu, ale tez
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

<FLAME>

	Firma, ktera prekompiluje svuj produkt pro knihovny ktere jsou pod
linuxem, IMHO jeste nemusi podporovat linux.

Naopak, ten kdo ignoruje veskere zvyklosti urciteho systemu, prichazi z
bastardi instalaci[*] , nezna neco jako package, a nainstalaci jeho softu
je nutne najit nekde na internetu navod nepochazejici od samotne firmy
- tak ten NEPODPORUJE LINUX.

	Ocekavani nekterych komercnich firem, ze vsichni prejdou na prasacke
zpusoby, ktere panuji na komercnich unixech je IMHO naivni...

-------
 [*] Oracle8i --> Proboha proc v Jave, proc pod X, co je na kopirovani
souboru tak narocne ze nestaci 64Mb RAM?

</FLAME>

 Sorry... ale pripada mi, ze hodne firem zustalo na pulce cesty... (u
kompilace).