Pristup do xls pres ODBC

Stepan Cirkl cirkl na mssch.cz
Středa Květen 3 11:03:55 CEST 2000

DD

Jak jsem pochopil, do xls souboru se necha pristupovat pres ODBC. Funkce
ODBC je mi jasna, pristup do Accesu, MySQL mi jde bez problemu. Na
problem narazim v pripade, kdy chci jako zdroj dat pouzit xls soubor.
Vytvorim DSN, ovladac MS Excel, nalistuji spravny soubor a zvolim
spravnou verzi formatu xls.
Ovsem uz se mi nedari na takto vytvoreny DSN pripojit.
Chtel bych se zeptat jestli a v jakem formatu musi byt zaznamy na listu
a jakym zpusobem se pote budu pomoci SQL dotazovat na data v tomto
souboru.

Pro upresneni mam sloupec s obchodem,ulici, PSC, a Tel. To vse je na
jednom listu prodejci. W2K, Office 2000.

Mozna to sem uplne nepatri.
Dale by mne zajimalo jsetli a kde se nachazi archiv teto konference,
abych nemusel obtezovat s jiz zodpovezenymi dotazi.

Predem dekuji za pomoc.

--
Stepan Cirkl
Spravce site, Webmaster