mysqldump - memory leak?

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Květen 4 09:56:50 CEST 2000

Zdarek clovece,

> 	Zalohuji pomoci mysqldumpu, jenze ten poslednich
> nekolik dni pada zrejme na nedostatek pameti. Zkusil jsem si vedle
> nainstalovat novou verzi MySQL (3.23.13), naimportovat databazi,
> pustit mysqldump, a ejhle, proces zabira okolo 75M. Zatim nespadl, protoze
> testovaci stroj ma vic swapu nez ostry stroj.
>
> 	Nevite nekdo jestli tohle je obecna vlastnost mysqldumpu,
> pripadne jestli neexistuje nejaka jeho obdoba (treba nad DBD::MySQL),
> ktera by nebrala tolik pameti?

moc ti asi nepomohu, o nicem takovem nevim, ale nemel by byt az tak velky
problem si prave v PERLu neco takoveho nacvakat. Jen je problem s dotazy,
ono si vem, kolik ti zabere result pole, pokud nepujdes po jedne polozce,
ale po cele tabulce, jak to mysqldump dela.
Ale pokud mas 3.23.x, pak dobra zprava je, ze lze zalohovat primo datove
soubory. Dokonce jsou prenositelne mezi platformama.
Asi jsem ti moc nepomohl, ale mozna alespon trosku ...

S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik              sefredaktor JUNyKS serveru
e-mail: robi na junyks.cz      http://www.junyks.cz
tel.: +420-602-xxxxxx