Microsoft Access 2000

Miroslav Borak borak na ub.cesnet.cz
Úterý Květen 9 09:02:33 CEST 2000

Dobry den,
mam databazi nezamestnanych a potrebuji zjistit par informaci.

1) Chci, aby se mi na uvodni strance zobrazovalo kolik nezamestnanych je v
databazi
     tzn. asi cislo posledniho nezamestnaneho.
2) Jak se vklada do databaze na uvodni formular datum. Pripadne i cas?
3) Jaka bude vstupni maska pro cislo obcanskeho prukazu napr. JS 123456
4) Jak udelam to, aby se mi uvodni formular automaticky pri spusteni
maximalizoval?
5) Jak se vytvari vyberovy dotaz, na co je potreba a jak se da umistit na
formular?
6) Jak se da umistit na sestave tlacitko TISK?
7) Co to je a jak se vytvari kontingencni tabulka?

Pokud mi nekdo muze pomoci odpovedet alespon na nekterou z otazek, budu rad.
Dekuji
Miroslav Borak