SELECT

Lubo lubo1 na miesto.sk
Úterý Květen 23 15:00:06 CEST 2000

A vedel by niekto prosim vas, ako to spravit v MySQL, ked chcem zobrazit z
vybranych zaznamov napr. len prvych 20, alebo napr. z vybranych zaznamov
zaznamy od 20 do 40? Spominane "offset 20 limit 20" my v MySQL nefunguje.

Chcel by som to pouzit v knihe navstev, kde kazda strana by obsahovala napr.
20 zaznamov. Uvazoval som kazdy zaznam cislovat a potom v SELECT dat
podmieku WHERE (Cislo>20) AND (Cislo<41), ktore cisla sa maju zobrazit. Ked
vsak bude treba nejaky zaznam vymazat, uz ich nebude na strane 20.

--
Lubo

news:20000516025852.14427.qmail na web2904.mail.yahoo.com...