aktualizace databaze

hugo na sps-bzenec.cz hugo na sps-bzenec.cz
Středa Listopad 8 10:25:43 CET 2000

Chtel bych aktualizovat tabulku v databazi pres PHP. Nechci pouzit mysql

-p databaze tabulka < soubor.
Chtel bych to delat vzdalene.
Zatim jsem to vyresil tak, ze mam vygenerovany soubor txt, kde co radek
to radek do databaze.
Pres formular si nactu ten soubor a pak ho radek co radek vlozim do
mysqlka, jo funguje to ale...
Dela mi prblemy cestina!!! Apach jede s modulem modczech, pricemz servr
je nastaven na iso8859-2 a ven pro uzivatele [prohlizec] to leze jak to
ktery vyzaduje. Takze konverze charsetu funguje bezvadne.
V modczechu mam nastaveno, aby konvergoval i to co de s formularem i
text/txt, text/plain.
Ale pokud tam poslu pripojeny soubor ze stanice windows input type=file,

tedy windows-1250, tak se to ulozi do mysql spatne (jenom cestina).
Pokud to udelam pres input type=text, tak to probehne vsechno dobre a do

databaze se ulozi spravna cestina. Ale takhle samozrejme vymenim akorat
jeden zaznam.
Nevite jak na to?
Hugo