Pristup k databazi

J.Drasgez softservice na post.cz
Čtvrtek Listopad 16 10:22:10 CET 2000

Dobry den.

Jen obecne. Pristupova prava byvaji tez ulozena v databazi. Staci "conect"
na prislusnou
databazi a prava vypsat SELECT .....
Pro INFORMIX tusim se jedna o SYTEMOVY KATALOG databasename.dbs  s tabulkami
(Systables,syscolumns,sysindexes, sysyindexes...............sysintable).
Struktura systemoveho katalogu je posana v manualu.

Obdoba napr. MySQL ma databazi mysql a struktura katalogu je zcela odlisna
od INFORMIXU.

Jirka

:
Martin Spirk píše ve zprávě <00111315591000.01420 na p44u01.plz.pvt.cz>?