Oracle a OCINumber v Pro*C

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Listopad 22 15:21:56 CET 2000

Jan Serak wrote:

> Pro*C jsem videl pouze z rychliku, takze se k nemu nehodlam prilis vyjadrovat.
>
> Neni mi jasne, co myslite tim OCINumber. Pokud se jedna o C-ckovou promennou,
> ktera by mela odpovidat Oraclovemu typu NUMBER, tak ji lze nadeklarovat
> jako unsigned char[21], pokud na to nema Pro*C nejaky elegantni konstrukt
> (nevim).

Melo by to byt v oci.h, ale nedokazal jsem to smysluplne pouzit. Samozrejme, ze
deklarovat ji jako unsigned char[21] mohu, ale ja potrebuju jeji hodnotu. Na to
slouzi nejake funkce v OCI, ktere ji konvertuji treba do longu, nebo do textoveho
retezce. Potrebuji s ni pracovat i v programu. jinak bych ji z databaze netahal a
napsal radeji proceduru. Pouzivame 64 bitove prostor na cislovani a jinak nejsem
shopen ji z databaze vytahnou nebo do ni ulozit. Jestli vas neco napada, budu
rad, kdyz se podelite :o)

Libor Chocholaty