PostgreSQL Left outer join

Vaclav Ovsik zito na i.cz
Úterý Listopad 28 14:42:14 CET 2000

On Mon, Nov 27, 2000 at 07:41:14PM +0100, Petr Uttendorfsky wrote:
> Zdravim,
>
> vedel by nekdo, jak obejit tenhle prikaz v Postgresu:
>
> select * from tab1 left outer join tab2 on (id.tab1 = id.tab2);
>
> jedna se mi o to, jak vypsat vsechny zaznamy z tab1 a tab2 kdyz v tab2
> nejsou definovany zaznamy pro vsechny polozky v tab1.
>
> Ute
Nekde v dokumentaci od Pg (takova ta pekna podrobna knizka), psali, ze nez
to bude doimplementovano, lze pouzivat konstrukci

select join select.

Takze asi (nezkousel jsem):

select tab1.col1, tab2.col2 from tab1, tab2 where id.tab1 = id.tab2
union all
select tab1.col1, NULL from tab1 where id.tab1 not in (select id from tab2)

Vice viz doc na www.postgresql.org.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511