Trigger je neplatny :(

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Úterý Září 5 13:04:45 CEST 2000

Milan Sorm wrote:

> Kdo ale pousti trigger ? ja myslim ten, kdo updatoval, ne ? A to je u mne
> ten vlastnik.

Trigger spusti ten, kdo provadi prikaz DML.

Zkousel jsem si trosku hrat s pristupovymi pravy a i tak to vypada na slepou
ulicku. Vasi chybu se mi nepodarilo vyvolat. Pokud nejsou na vsecko dostatecna
prava, tak

	alter trigger xy compile;

skonci s chybou prekladu (neexistujici objekt).

Tim mi dosla fantazie. Pokud tomu nic nebrani, zkuste nejak vyriznout ten
trigger
a minimalni mnozinu objektu ze schematu, ktere jsou pro existenci triggeru
nezbytne,
a poslete mi je. Celkem by me zajimalo, co to je za hruzu.

							Jan Serak