"Divne" funkce v PgSQL

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.cb.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Září 21 13:37:25 CEST 2000

>  Ano, to je udelano a urovni parseru (via flex+bison):
>
> 	CAST '(' a_expr AS Typename ')'
>
> 	SUBSTRING '(' substr_list ')'
>
>  nejedna se tedy z pohledu PG o funkce ale o soucast syntaxe (zrovna v
> tomto pripade dle SQL92).
>
>  => takovou funkci bez zasahu do zdrojaku neudelate :-)

	Diky, ja ji ani nechtel delat, me se to osobne moc nelibi. Me jen
zajimalo, kdyz je PgSQL tak rozsiritelnej, jestli to saha az sem, ale
oznacit to za soucast syntaxe je dobrej zpusob, jaxe z toho vykroutit.

>  jinak: src/backend/parser/gram.y

	Na to se necitim.

	Diky,

			Ales Zika