volba databaze

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Duben 12 10:57:34 CEST 2001

Michal Kocer wrote:

> Dobry den!
>
> Planujeme prevezt nas SW z fox na nejakou rozumnou SQL v heterogennim prostredi
> NT4, Win9x, Linux; kde (zel;) server jsou NT4, a Winxy a Linux jsou pouze
> klienty. Nase databaze obsahuji cca 50.000 rekordu o cca triceti polozkach
> (pocet rekordu roste aritmeticky) a dosavadni souborove databaze uz to
> neustihaji o paralelnim pristupu i informacim ani nemluve.
>
> Jaky SQL engine (nejlepe free) byste doporucili pouzit, s jakym jsou dobre
> zkusenosti i vzhledem k vyvoji vlastinich aplikaci (ODBC neni nutnosti)?

> [...]

Dobry den,

trochu pozdni odpoved (az ted jsem se pripojil k tehle newsgroup).
Pouzivame v realnem behu Interbase, postupne od verze 4, pak komerci
verzi 5, ted postupne zvedame na verzi 6. Ma svoje mouchy (jako mozna
kazda), ale jsou s ni v behu na dlouhe trate dobre zkusenosti.
Servery jsou Linuxove (nejruznejsi verze RedHatu), klienti typicky
psane v Delphi (spojovani pres BDE). Obcas jsme to provozovali
i proti serveru na Windows (95/98/NT), ale tam to neslo pohodlne
administrovat (ty servery) a na dalku (po modemu) s tim neco delat.
Dalsi klienti jsou drobne command-line programky v Jave a prezentacni
programky v PHP+Apache (Linux).

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz