Kompilace Pg 7.1

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Středa Duben 18 10:01:42 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 12:58:01AM +0200, Vaclav Stepan wrote:
> Prosim, dokazal byste mi nekdo poradit, jak zkompilovat libperl jako shared library?

No je treba si prelozit perl po svem. Baliky v distribucich co vim
pouzivaji staticky perl. Tedy ten vlastni perl runtime nebo jak
to nazvat je pouze staticka knihovna. Jednak ne na vsech platformach
to lze prelozit dynamicky a jednak je perl malinko pomalejsi (asi v radu
jednotek procent).

> *****
> * Cannot build PL/Perl because libperl is not a shared library.
> * Skipped.
> *****

Zrejme pouzivaji jenom shared knihovnu.
Nejlepe udelate, kdyz si vyrobite vlastni balicek perlu.
Skriptu Configure predate volbu -Duseshrplib nebo tak nejak.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511