konexe z PHP do MySQL

Jiri Tesar tesar na batahospital.iqnet.cz
Pondělí Duben 30 10:50:16 CEST 2001

> MySQL Connection Failed: Can't create TCP/IP socket (10091)
>
> Cele to funguje pod NT4. Nemate s tim nekdo zkusenosti jak to odstranit?
>
> preisntaloval jsme cele TCP/IP...ale nepomohlo.

Presne tohle se mi stalo, kdyz jsem instaloval ICQ2000 - stejna hlaska,
bohuzel pomohlo az reinstalovani celych oken. Jediny rozdil byl, ze to
nebyly NTycka, ale W2000. Kdyz jsem mel cisty system tesne po instalaci, tak
jsem zkousel instalovat postupne vsechno, co jsem tam mel predtim a
vylucovaci metodou jsem takhle zjistil, ze to delalo ICQ.

JT