unique constraint ignorujici NULL

Michal Polák michal.polak na turboconsult.cz
Úterý Srpen 7 11:58:46 CEST 2001

"Martin Spirk" <spirk na kla.pvt.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200108070759.JAA08956 na p44u01.plz.pvt.cz...

[snip]

> A helemese, to jsou veci, to jsem vzdycky potreboval.
> V Informixu by nekdo nevedel, tam mi tohle nefunguje ??
>
> Martin

No prave, problem je v tom, ze ja mam k dispozici pouze MSSQL a Informix a
na zadnem z nich to IMHO nejde.

Problem zadny nemam, puvodni dotaz znel "vite nekdo o databazovem stroji".

Dekuji panum Ovsikova a Serakovi za informaci, ze zadany contraint existuje
PostgreSQL 7.1.2 a Oracle.
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have another
glass.