preklad postgres 7.1.2 - to_ascii

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Srpen 23 15:29:42 CEST 2001

On Thu, Aug 23, 2001 at 02:47:19PM +0200, Horák Daniel wrote:

> Myslim, ze pro spravnou funkci to_ascii musi byt PostgreSQL kompilovan s
> --with-multibyte=foo (pro nas foo = LATIN2) a to standardne RPM baliky
> nejsou.

 to 'foo' tam byt nemusi, staci samotne --with-multibyte. Pro chod
nejen to_ascii() je dulezite kodovani databaze (tedy CREATE DATABASE WITH
ENCODING = 'foo').

 Pravda je, ze u SQL_ASCII by to rvat nemuselo, ale mohlo proste vracet to
same jako je na vstupu - (dobry tip pro 7.2).

 Pokud nechcete nastavovat kodovani te DB, ale data jiz v nejakem kodovani
mate (coz nepochopim a je to prasarna a budete mit stejne asi problemy)
tak muzete pouzit:

 select mesto,to_ascii(mesto, LATIN2) from pokus;

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz