preklad postgres 7.1.2 - to_ascii

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 27 10:30:36 CEST 2001

On Mon, Aug 27, 2001 at 08:46:10AM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> Tady mi to neni jasne - v dokumentaci se rika nasledujici :
> --- start ---
> % ./configure --enable-multibyte[=encoding_system]
> where encoding_system can be one of the values in the
> following table
> --- end ---
>
> chapu to tak,ze MUSIM vybrat jedno z te tabulky. Ale co mam
> nastavit, kdyz ta data v databazich jsou v CP1250 ??

 Napr. ja jsem u --enable-multibyte nic dalsiho _nikdy_ nenastavoval.
Nastaveni pozadovaneho kodovani jsem provedl az u CREATE DATABASE.
Ve zdrojakach pro 7.2 (v soucasnem 7.1 to bude IMHO stejne)
--enable-multibyte='neco' ovlivnuje jen to, ze defaulne budou nove
databaze vytvarene v kodovani 'neco' (pokud zadne 'neco' neuvedete
tak to bude SQL_ASCII).
 Zadny problem tam nevidim. Ostatne to, ze v dokumentaci je uvedene
--enable-multibyte[=encoding_system] tedy ty zavorky, tak je zrejme,
ze se jedna o nepovinne nastaveni.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz