(Oracle) Referenční integrita v nested tables

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Srpen 27 12:15:42 CEST 2001

Zdravím,
mám takový filozofický problém. Zkouším navrhnout objektovou databázi výkresů a dostal
jsem se do úzkých (svých vědomostí).
Takže popis:
a) tabulka výkresů je založena na uživatelském typu. Kusovník je vnořená tabulka (opět
založena na uživatelském typu)
b) typ pro kusovníky obsahuje i odkaz na výkres podsestavy.

A teď potřebuji zajistit referenční integritu. Pokud typ kusovníku obsahuje jako atribut
REF typ_výkresu, tak při insertu dostanu ORA-22979 cannot INSERT object view REF or
user-defined REF. Takže jsem jako datový typ použil INTEGER (stejně jako ID výkresu), ale
teď nevím, jak definovat tu referenční integritu (tzn. že atribut "sub" vnořené tabulky
odkazuje na atribut "id" hlavní tabulky.

Uf. doufám, že jsem se vyjádřil pochopitelně. Případně pošlu i definici typů a tabulek.

--
Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz