Jak zjistit OID(?) databaze?

Čtvrtek Prosinec 6 14:44:15 CET 2001

Horák Daniel wrote:

> pokud nelze pouzit utilitu oid2name (je v adresari contrib), zkusil bych
> "select oid, datname from pg_databases"

	Diky, to je presne ono, je to logicke, ale udaj jsem hledal vsude
mozne, pg_database studoval horem spodem, ale toto mne nenapadlo...:-(

> OID cislo, pod kterym je vedena databaze, asi nebude stejne, ale budou
> stejne OID pro zaznamy v tabulkach

	To je v poradku, nicmene IMHO se i pg_database pres pg_dumpall zalohuje
=> i tyto OID's budou v pripade potreby stejna => databaze se vytvori se
stejnyma nazvama adresaru, nebo jsem mimo?