Jak zjistit OID(?) databaze?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 6 16:03:25 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 02:44:15PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	To je v poradku, nicmene IMHO se i pg_database pres pg_dumpall zalohuje
> => i tyto OID's budou v pripade potreby stejna => databaze se vytvori se
> stejnyma nazvama adresaru, nebo jsem mimo?

 Koukni se do toho dumpu a uvidis jsou-li tam ta OID pouzita :-)

 To --oids jak rikal Dan se tyka jen OID u radek v tabulce. Kdy je to
 pouzito v prikazu "COPY tab WITH OIDS FROM stdin;". Tabulky, databaze
 apod. jsou tvoreny pomoci standardnich prikazu (tedy CREATE
 DATABASE..). Co se tyka systemovych tabulek tak ty v dumpu nejsou,
 tedy ani pg_database.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz