Select z databazi s relaci 1:N - vyreseno

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Prosinec 11 10:15:39 CET 2001

Honza Pazdziora wrote:
> Tusim, ze ten konec ma byt
>
> and Table2.xxx = 1 where Table2.xxx is null

Super, to je presne ono. Kdyz se na to ted divam, zda se mi to genialne
jednoduche. Diky.

> Tak znova -- od puvodniho zadani jste jednak zmenil nazvy tabulek
> a jednak tam mate nejaka nova data. Poslete presne, co je v Table1
> a Table2.

Jajaj, a to jsem si myslel, jak jsem to zprehlednil..., ale ted uz je to
jedno.
Diky za pomoc.

Jan Havlicek wrote:
> Poslyste cetl jste muj prispevek ze 7.12.? Puvodni zadani jsem na MySQL
> vyresil, a dokonce to neni nijak zvlast slozite.

???
Bohuzel, vubec netusim, ze jste mi odpovidal. Dorazily ke me jen reakce pana
Pazdziory.

S pozdravem Zdenek Bohm