Dotaz na db klienta

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pátek Prosinec 14 13:06:15 CET 2001

Otakar Kleps wrote:

> Dobry den.
>
> Shanim "slusneho" grafickeho klienta pro spravu databazi(pro Postgres).
> Podminkou je aby chodil na Linux/KDE (konkretne mam SuSE 7.3).
>
> Nova verze PgAccessu mi prestava chodit k vuli problemum s UNICODE.

tcl/tk od verze 8.1 vnitrne pracuje v unicode.

Zde jsou dve moznosti:

a) doinstalovat tcl/tk 8.0 (a prelozit proti nemu postgress)

b) lehce upravit PgAccess (pro cetinu mam flastr, ale je to tam
natvrdo) tcl se rekne ze system je iso-88952 a klient po
pripojeni k db oznami, ze pracuje v unicode.

(pokud by mi nekdo nakopl jak z locales (nejlepe z prikazoveho
radku) dostat jazyka kodovani, snadno by to slo dodelat obecne)

> Dekuji za pomoc

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...