Problem znaku \ pri obnove databaze MySQL

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Prosinec 20 05:08:55 CET 2001

Oto 'tapik' Buchta wrote:
> Dlouho jsem premyslel, proc mi to uprostred souboru haze hlasky typu
> $mysql -u mysql -D db -h localhost </tmp/dialogus.sql.tapik
> ERROR 2005 at line 51: Unknown MySQL Server Host 'gkfokgkof' (2)
> a podobne. Nakonec se mi podarilo tak nejak prijit na to, ze radky s
> insertem, ktere obsahuji znak '\' (napriklad v sequenci \n nebo \' -
> retezce predane pomoci JDBC), vykazuji tyto problemy. Jejich
> zakomentovani pak znamenalo, ze vse uspesne proslo.

Hmm.. s podobnym probleme jsem se setkal primo v MySQL. Repneke ze mam
dve zcela identicke tabulky, ve kterych se nachazi pole typu blob a v
nem je fotka (mala pasova fotka cloveka ve formatu JPG).

Potrebuji-li udelat:

insert into tab2 select * from tab1 (ci jak je presne syntaxe, ted si ji
z hlavy nepamatuji), tak to probehne, ale v tom obrazku se doplni zpetna
lomitka, takze je nanic. Zatim to resim PHP skriptem, ktery ten obrazek
ulozi do docasneho souboru a z nej pak updatne tu vetu v tab2, ale
pripada mi to dost kostrbate, navic kdyby toho probihalo vic, tak to
bude celkem slusne tahat za disk.

Honza

--