PSQL - dotaz

Lukas Maly malyl na zsstrz.cz
Čtvrtek Únor 1 14:05:04 CET 2001

Dobry den

Mam takovy asi zacatecnicky dotaz. Mel bych takovou prozbu a ta se tyka
zautomatizovani vypoctu jistych dat v jedne tabulce a ulozeni do jine
(samotny vypocet je trosku zdlouhavy a tim ulozenim vypoctu se vse asi
urychli). Jedna se o vypocty max, min a avg hodnot z  ulozenuch v databazi.

Ma tabulku teplomer:

zsstrzdb=> \d teplomer
Table    = teplomer
| id                               | int4 not null default nextval('" |4 |
| datum                            | date                             |4 |
| hodina                           | time                             |8 |
| hodnota                          | float4                           |4 |
Indices:  teplomer_id_key
          teplomer_index

Chtel bych tento select ulozit do jine tabulky s tim, ze v nove table bude
na kazdem radku zpocitana hodnota max, min, avg.

select avg(hodnota),max(hodnota),min(hodnota) from teplomer where datum =
'20010201';

Jediny co me napadlo udelat  je toto

create table vypocty as
select avg(hodnota),max(hodnota),min(hodnota) from teplomer where datum =
'20010201';

Ale jak to provest od 1.zari az po 31. ledna a dalsi kazdej den aby se ten
zaznam udelal sam?

Nevim jak to provest, ale urcite to nejak jde :-)

Predem dekuji za jakoukoliv radu. Moc mi to pomuze

--
bye

Lukas Maly von Koniginhof a.E.
http://www.smejdil.cz